אם יש משהו נוסף שאתם רוצים לדעת על חגיגת הקניות בלאק פריידי Black Friday, אז עמוד שאלות נפוצות ותשובות מציג לכם את המידע שאתם רוצים לדעת. ריכזנו כאן במקום אחד את כל השאלות שאתם עשויים לשאול שוב ושוב, כדי לחסוך לכם את הזמן והטרחה.
מה זה בלאק פריידי?
בלאק פריידי Black Friday הוא חג הקניות הגדול הבינלאומי, בו משתתפות חנויות בכל העולם ומציעות לצרכנים מבצעים והטבות מיוחדות לקראת יום הקניות הפופולארי. למידע נוסף, ניתן לקרוא את הכתבה על מה זה בלאק פריידי.
מתי מתקיים בלאק פריידי?
בלאק פריידיי מתקיים פעם אחת בשנה לקראת סוף חודש נובמבר. זהו אירוע הקניות הגדול בעולם אשר נמשך לפחות 24 שעות והוא מתקיים במקור ביום שישי. יש עסקים שמתחילים אותו לפני ואף ממשיכים אחרי. התאריך משתנה בכל שנה, וניתן למצוא את התאריך המדוייק בכל שנה בעמוד על מתי בלאק פריידי.
ומתי מתקיימים המבצעים וההנחות? למעשה מבצעי בלאק פריידי מתחילים אפילו כמה ימים לפני ומסתיימים כמה ימים אחרי.
מה זה אתר בלאק פריידי?
אתר בלאק פריידי ישראל הוא האתר הרשמי של ישראל ואתר המבצעים הגדול ביותר בארץ לרגל חג הקניות. האתר מציג את כל המידע החשוב לכל צרכן אשר רוצה לקנות מוצרים באירועי הקניות, וגם לעסק אשר רוצה להגיע לצרכן הישראלי.
למי זה מתאים?
חג הקניות Black Friday מתאים לכל הצרכנים, גם לצרכנים בישראל וגם לאלה בחוץ לארץ, אשר רוצים לקנות אצל עסקים וחנויות כדי לקנות מוצרים טובים ולהנות מחוויה טובה.
איך למצוא עסקים וחנויות משתתפות?
כדי למצוא את העסקים והחנויות המשתתפות באירועי חג הקניות בלאק פריידי, אתם יכולים לגשת לעמוד הבית (עמוד ראשי) באתר האינטרנט הזה ולחפש שם לפי מילת מפתח או שם החנות, או להשתמש בתפריט הניווט.
יש לי עסק, איך משתתפים?
אם יש לך עסק או חנות, וברצונך להשתתף באירוע הקניות, עליך לגשת לעמוד הרשמה לעסקים ולהגיש בקשה להוספת העסק שלך. יש מספר תנאי שעליך לעמוד כדי להשתתף באירוע הקניות.
יש שירות לקוחות?
אתר בלאק פריידי Black Friday מציג את החנויות והעסקים המשתתפים באירועי חג הקניות העולמי, וכן מידע נוסף כמו מבצעים, קופונים, מוצרים ועוד. אם אתם לקוחות של חנות או עסק שנוסף לאתר, ויש לכם עניין או שאלה הקשורה לעסקה שלכם – פנו אליו באופן ישיר.
האתר לא מוכר מוצרים או שירותים ללקוחות, ולכן אין לנו מוקד שירות לקוחות. חשוב לציין כי אין לנו סניף או מרכז קבלת קהל, אין לנו טלפון או מוקד טלפוני, ואנחנו לא מעניקים סיוע או תמיכה טכנית. ניתן לפנות אלינו דרך עמוד יצירת קשר ותשובה תתקבל רק באמצעות מייל (דואר אלקטרוני). ניתן להגיע אלינו גם דרך העמודים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, גוגל, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ועוד – אבל אנחנו ממליצים לפנות ישירות באתר זה.